Поради в світі інтернет бізнесу
У великих компаніях це буде виглядати звичайно по-іншому так як там є загін маркетологів. І для вирішення даного завдання наймають Фокус групу, якій показують сторінки сайту або новий продукт або те що хочуть просунути в маси і дізнаються їх думку, про те що вони бачать і на основі їх відгуків роблять коригування і наближають сайт або продукт до бажаного самим же покупцем увазі. Але так як Фокус групою будете Ви самі раджу попросити оцінити Ваш сайт кого то з боку. Причому так само як і підбирають фокус групи для великих компаній Ви так само повинні враховувати вік стать і спроможність цих людей розуміючи що наприклад бабуся 75 років не особливо адекватно зможе оцінити сайт з продажу Хостингу або допустимо мобільних телефонів преміум класу. І наступне, що Вам знадобиться зробити, це переступити через себе і прислухатися до відгуків, які ви почуєте від своєї Фокус групи і на їх основі максимально переробити сайт відповідно до їх нотатками. Чому я говорю переступити, не використовуючи при цьому іншого значення, просто тому що Ваш сайт часто це ваше дітище і майже завжди власник сайту на 100% впевнений у своїй правоті в питаннях виду і функціоналу сайту. Особливо коли це стосується торгових марок. Але давайте дивитися правді в очі. На заході частка продажів з інтернет порталу чи магазину складати від 20-40% всього обороту компанії, а в деяких випадках це все 100% як приклад компанії Розетка в Україні. У нас же ситуація з інтернет торгівлею не настільки райдужна і яка передвіщає якісь грандіозні звершення. Але є ряд способів, які змушують Ваш бізнес приносити Вам прибуток навіть в настільки прикрої ситуації.
Другою радою буде те, що Вам потрібно обов'язково встановити системи аналітики на Ваш сайт для відстеження відвідувачів перегляду найбільш відвідуваних сторінок відстеження конверсій і багато іншого що допоможе Вам точно знати, що відбувається з Вашим сайтом і бізнесом в цілому.
На даний момент найбільш розповсюджені системи аналітики надають 2 компанії це Google і Yandex
У Google цей продукт називається Google Analytics, а Yandex це Яндекс Метрика. Але варто відзначити, що не завжди статистика і показання цих систем збігається і це особливості цих систем, але вони прекрасно доповнюють один одного. Так само варто відзначити, що потрібно обов'язково переглядати Ваш сайт на предмет помилок індексації та інших рад Яндексом для Веб майстрів а так же Google для Веб майстрів що так само покаже на недоліки і помилки Вашого сайту. Ми не будемо вдаватися в подробиці про ці системи аналітики, але скажемо лише що ітльки встановивши ці системи ви будете бачити реальне положення справ по сайту.
Третє, звичайно ж внутрішня оптимізація Вашого сайту скорочено SEO (Search Engine Optimization) комплекс заходів для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів. Звичайно чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів переходить на нього з пошукових систем . При аналізі ефективності пошукової оптимізації оцінюється вартість цільового відвідувача з урахуванням часу виведення сайту на зазначені позиції і конверсії сайту.
Отже, не слухайте "розумні компанії" які Вам говорять що SEO це висновок посиланнями Вашого сайту в першу сторінку. Ми практикуємо внутрішню оптимізацію і не займаємося купівлею посилань або чорним SEO. Чому ж запитаєте Ви ???
Відповідь криється в простому. В основному компанії ставлять свої роботи просувають Ваш сайт а коли Ви відмовляєтеся від їх послуг вони забирають свої роботи і Ваш сайт стрімко починає "падати" у видачі. Ми ж займаємося Внутрішньої оптимізацією і пошукові машини виводять Ваш сайт завдяки виключно Keywords, Description, і Title. Це можна зробити і самому, але наша команда зробить це краще якісніше і швидше тим більше що для приписки всіх ці Meta даних необхідні хоча б мінімальні знання в цій галузі.
Решта порад вже стосуватимуться саме Вашого менеджменту, а саме:
Телефони вказані в контактах сайту завжди повинні бути робочий і там завжди повинен піднімати трубку приємного голосу людина. Так як часто буває що потрапивши під гарячу руку директора або менеджера клієнт додзвонився до Вас вже вдруге на 99% не подзвонить та й сподіватися на цей 1% не варто зовсім.
Листи повинні постійно перевірятися так як часто вказують пошту секретаря або людини який зайнятий іншими справами і не готовий відповідати на листи стосуються продукції або інших питань по продуктам. Радою в даному випадку може бути те, щоб людина, яка приймає дзвінки і бачить пошту з сайту був одним і тим же особою.
Так само часто буває, що сайт є суто об'єктом вихваляння і чванство власника бізнесу і жодним чином не приносить прибуток підприємству що призводить до великих втрат клієнтів з інтернету.
Тому підбиваючи підсумок даної статті, слід зазначити, що сайт це в першу чергу інструмент для заробляння грошей і вже в подальшому може бути об'єктом гордості і престижу.
Вдалих Вам продажів і грандіозних звершень)